Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocelová lávka pro pěší
Pauer, Jan ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Svratku v Brně. Jako hlavní materiál nosných prvků byla použita ocel S355. V úvodu práce jsou řešeny dvě varianty konstrukčního systému, které jsou mezi sebou porovnány a následně vybrána výhodnější varianta. Hlavní nosnou konstrukci vybrané varianty tvoří dva k sobě skloněné parabolické oblouky, na kterých je pomocí závěsů zavěšena mezilehlá mostovka. Mostovku tvoří dva ocelové nosníky s příčníky a spřažená betonová deska. Rozpětí konstrukce je 50 m.
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
Silniční most v obci Ždár nad Sázavou
Pylypenko, Jevhenij ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce nového betonového mostu ve městě Žďár nad Sázavou, Kraj Vysočina. Most by měl sloužit pro převod silniční, cyklistické a pěší dopravy přes řeku Sázavu. Osnovu pro návrh tvoří okolní terén zaměřený geodetem. Staticky se jedná o samokotvený obloukový systém s mezilehlou předpjatou mostovkou. Rozpětí mostovky je 74,02 m, rozpětí oblouku činí 57,00 m se vzepětím 12,00 m. Konstrukce byla posouzena na mezní stavy únosností a použitelností dle platných norem (Eurokódů).
Ocelová lávka pro pěší
Janíková, Dita ; Barnat, Jan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší. Tato lávka přemosťuje řeku Ostravici ve Sviadnově u Frýdku-Místku. Hlavní náplní této práce bylo pro toto přemostění vypracovat 3 varianty, které byly zhodnoceny a nejlepší varianta byla zpracována podrobně. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 57 m, kde nosnou konstrukci tvoří dva k sobě vzájemně skloněné oblouky. Na těchto obloucích je na závěsech zavěšena ortotropní mostovka s hlavními krajními nosníky.
Dřevěná konstrukce lávky
Kamrádová, Michaela ; Šmak, Milan (oponent) ; Straka, Bohumil (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh a statické posouzení nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty u Frýdku-Místku. Rozpětí nosné konstrukce je 17,5m, šířka je 2,1m. Lávka je konstrukčně řešena jako prostorová prutová soustava s mezilehlou mostovkou. Výpočet je proveden ve výpočetním programu Scia Engineer 14 a poté zkontrolován ručním výpočtem. Pro nosnou konstrukci je použilo lepené lamelové dřevo GL32h a rostlé dřevo pevnostní třídy C24. Základní dřevěná konstrukce je navržena ve smyslu platných norem pro navrhování dřevených konstrukcí.
Ocelová lávka pro pěší
Ujházy, Denis ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Obsah diplomové práce spočívá v návrhu a posouzení ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Ostravici. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty konstrukcí lávek, přičemž vhodnější lávka byla dále detailně vypracována. Vybranou variantu tvoří dva nakloněné ocelové parabolické oblouky, na kterých je zavěšena pomocí táhel mostovka. Ze statického hlediska se jedná o dvoukloubový obloukový nosník. Mostovku tvoří dva hlavní ocelové nosníky a příčníky, které jsou spřaženy s železobetonovou deskou. Rozpětí lávky je 80 m a její vzepětí je 9,12m. Hlavní materiál nosných prvků je ocel S355.
Lávka pro pěší
Londa, Jan ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu v Olomouci. Hlavním materiálem použitým při návrhu je ocel S355. V úvodu práce jsou porovnány dvě varianty, z kterých je následně vybrána jedna pro detailnější návrh a posouzení. Hlavním nosným prvkem vybrané varianty jsou dva parabolické oblouky nakloněné k sobě, na kterých je pomocí táhel zavěšená spřažená mezilehlá mostovka. Rozpětí konstrukce je 54m.
Lávka pro pěší přes řeku
Klíč, Radim ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší přes řeku. Lávka je umístěna ve Svitavách a je navržena pro rozpětí 60 metrů. Předběžně je konstrukce navržena ve dvou variantách. Součástí práce je také srovnání řešených variant. Vybraná varianta byla zpracována podrobně. Jedná se o obloukovou konstrukci s mezilehlou mostovkou, ve které hlavní nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků, které pomocí tažených závěsů podporují ocelobetonovou mostovku. Hlavní nosné oblouky jsou skloněny od vertikální roviny směrem k ose mostovky a na koncích jsou vetknuty. Všechny ocelové prvky jsou navrženy z oceli S355, s výjimkou závěsů, které jsou navrženy z oceli S460. Mostovka je navržena z betonu C 35/45. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru dosažena pomocí příčných ztužidel oblouku.
Ocelová lávka pro pěší
Honeš, Filip ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nové nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší, která přemosťuje řeku Bečvu v Přerově. Byly vypracovány tři varianty řešení nosné ocelové konstrukce. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 104 m. Nosnou konstrukci tvoří dva vzájemně se odklápějící oblouky, mezi kterými je pomocí závěsů zavěšená prvková mostovka.
Lávka pro pěší v Nové Karolině v Ostravě
Havelka, Jiří ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší. Lávka překlenuje pozemní komunikace a železniční trať. Jedná se o návrh nové konstrukce v Nové Karolině v Ostravě. Lávka má rozpětí 200 m. Nosnou konstrukci tvoří dvě dvojice k sobě skloněných oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene “V”. Mostovka je mezilehlá ocelová ortotropní. Oblouky jsou spojeny v horní části zavětrováním. Větrové ztužidlo má tvar příhradové soustavy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.